مهاجرت شغلی به کانادا برای سازنده دیگ بخار، شرکت خدمات مهاجرتی چکاد

۳ بازديد

مهاجرت شغلی به کانادا برای سازنده دیگ بخار، شرکت خدمات مهاجرتی چکاد

Boilermakers

چکاد یک شرکت پیشرو در خدمات مهاجرت، متخصص در زمینه ویزای دانشجویی و کارگر ماهر است. فرصت های تحصیل و کار در کانادا را به راحتی بررسی کنید. سفر خود را با چوکاد از امروز آغاز کنید!

 

 

مهاجرت به کانادا برای شغل دیگ بخار می تواند یک فرصت شگفت انگیز باشد. دیگ سازها فرصت های شغلی زیادی دارند، از نصب و نگهداری انواع دیگ ها گرفته تا جوشکاری و ساخت. یک دیگ‌ساز ماهر در کانادا می‌تواند انتظار داشته باشد که حقوق بالایی داشته باشد و از کیفیت زندگی خوبی برخوردار باشد.

 

بنابراین اگر شما یک تولید کننده بویلر هستید که علاقه مند به مهاجرت به کانادا هستید، ممکن است تعجب کنید که این روند چگونه است. اولین قدم دریافت پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای کانادایی است. می توانید به دنبال آگهی های شغلی آنلاین باشید یا مستقیماً با کارفرمایان کانادایی تماس بگیرید. هنگامی که یک پیشنهاد را پذیرفتید، قدم بعدی شما دریافت مجوز کار است.

 

دولت کانادا از کارفرمایان می‌خواهد که فرآیند درخواست را طی کنند تا اطمینان حاصل شود که کارگرانی را استخدام می‌کنند که واجد شرایط موقعیت‌هایی هستند که ارائه می‌دهند. این فرآیند شامل به دست آوردن ارزیابی تاثیر بازار کار (LMIA) است. هنگامی که کارفرمای شما LMIA را دریافت کرد، می توانید برای مجوز کار درخواست دهید.

 

گام بعدی در این فرآیند، گرفتن پاسپورت معتبر است. پس از دریافت گذرنامه، باید معاینات پزشکی و بررسی سوابق کیفری خود را انجام دهید. این یک الزام برای بسیاری از متقاضیان ویزا است. همچنین باید نشان دهید که در طول اقامت خود در کانادا پول کافی برای حمایت از خود و خانواده خود دارید.

 

پس از تهیه مدارک لازم، می توانید درخواست مجوز کار را ارسال کنید. پس از پردازش، مجوز کار با مدت اعتبار یک ساله صادر می شود. پس از پایان دوره یک ساله، می توانید برای مجوز کار آزاد یا اقامت دائم درخواست دهید.

 

پروسه یافتن شغل در کانادا به عنوان دیگ ساز سخت نیست، اما به زمان و حوصله نیاز دارد. کار با یک مشاور حرفه ای مهاجرت می تواند به شما کمک کند روند را روان تر کنید و اطمینان حاصل کنید که تمام الزامات لازم را برآورده می کنید. در شرکت خدمات مهاجرتی چکاد، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا بهترین فرصت های شغلی را پیدا کنید و مشکل را از روند مهاجرت دور کنید.

 

دیگر خدمات شرکت خدمات مهاجرتی چکاد:

ویزای تحصیلی کانادا، رشته روانشناسی مشاوره ای در دانشگاه سایمون فریزر

ویزای کانادا تحصیل در رشته مهندسی تلسکوپ

ویزای کانادا تحصیل در رشته نقشه برداری

ویزای تحصیلی کانادا، رشته کدگذاری و رمزنگاری اطلاعات در دانشگاه مک گیل

ویزای کانادا تحصیل در رشته انتقال حرارت

ویزای تحصیلی کانادا، رشته کامپیوترهای دیجیتال در دانشگاه کوئین

جهت کسب اطلاعات بیشتر برای مهاجرت تحصیلی و مهاجرت شغلی به کانادا با ما تماس بگیرید...

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد