مهاجرت شغلی به کانادا برای پیمانکاران و سرپرستان، سایر مشاغل ساختمانی

۲ بازديد

مهاجرت شغلی به کانادا برای پیمانکاران و سرپرستان، سایر مشاغل ساختمانی، نصب کننده، تعمیرکار و سرویس دهنده، شرکت خدمات مهاجرتی چکاد

Contractors and supervisors, other construction trades, installers, repairers

با چکاد، شرکت پیشرو خدمات مهاجرت، رویاهای خود را برای تحصیل یا کار در خارج از کشور محقق کنید. گزینه های ویزا را برای اهداف تحصیلی و شغلی بررسی کنید و مهاجرت به کانادا را به واقعیت تبدیل کنید.

 

 

آیا علاقه مند به کار در کانادا و استفاده از فرصت های عالی موجود در مشاغل ساختمانی هستید؟ به برنامه های مهاجرتی مختلف کانادا که برای افراد حرفه ای در دسترس است نگاه نکنید. با یک برنامه تخصصی مهاجرت به کانادا متناسب با مشاغل ساختمانی، می توانید آینده ای در کانادا برای خود و خانواده نزدیک خود تضمین کنید.

 

مشاغل ساخت و ساز برخی از مشاغل مورد تقاضا در سراسر کانادا هستند. صنعت ساخت و ساز به سرعت در حال رشد است و فرصت های مختلفی را برای کسانی از ما که علاقه مند به کار در مشاغل هستند ارائه می دهد. این شامل، اما نه محدود به، پیمانکاران و ناظران است. سایر مشاغل ساختمانی؛ نصب کنندگان؛ تعمیرکاران؛ و تکنسین های خدماتی

 

دولت کانادا برنامه‌های تخصصی را برای آسان‌تر کردن مهاجرت کارمندان حرفه‌ای ساختمانی به کانادا تنظیم کرده است. این برنامه ها واجد شرایط بودن را بر اساس تجربه، مهارت زبان و صلاحیت ها تعیین می کنند. پس از تایید، پس از انجام مراحل لازم، می توانید به صورت قانونی در کانادا کار کنید.

 

دولت کانادا مسیرهای مهاجرتی را برای کسانی که مایل به کار در مشاغل ساختمانی هستند ایجاد کرده است. این مسیرها شامل برنامه کارگر ماهر فدرال (FSWP)، برنامه نامزد استانی (PNP) و کلاس تجربه کانادایی (CEC) است. بسته به تجربه و صلاحیت های خود، می توانید انتخاب کنید که کدام یک از این مسیرها برای شما مناسب است.

 

یکی دیگر از گزینه های عالی برای تازه واردان کانادایی در مشاغل ساخت و ساز، برنامه کارگران خارجی موقت کانادا است. این برنامه به کارفرمایان اجازه می دهد تا کارگران خارجی را که در حال حاضر در کشور هستند استخدام کنند. با استفاده از این برنامه، کارگران خارجی می توانند برای مجوزهای کاری درخواست دهند که به آنها اجازه می دهد بدون نیاز به ترک کشور در کانادا کار کنند و سپس دوباره برای مجوز کار خود اقدام کنند.

 

دولت کانادا همچنین طیف وسیعی از پشتیبانی و خدمات را برای کمک به کسانی که در مشاغل ساختمانی به دنبال مهاجرت به کانادا هستند، ارائه می دهد. اینها شامل منابع شغلی، آموزش زبان و غیره است.

 

اگر شما یک تاجر ماهر و علاقه مند به کار در کانادا هستید، قطعا باید برای یکی از برنامه های مهاجرتی کانادا که برای مشاغل ساختمانی طراحی شده است، اقدام کنید. با کمی تحقیق می توانید بهترین مسیر را پیدا کنید و زندگی و کار در کانادا را شروع کنید.

 

دیگر خدمات شرکت خدمات مهاجرتی چکاد:

ویزای تحصیلی کانادا، رشته روانشناسی ژنتیک رفتاری در دانشگاه مونترآل

ویزای تحصیلی کانادا، رشته پروتز دندان در دانشگاه لاوال

ویزای کانادا تحصیل در رشته شبیه سازی سیستم ها 

ویزای کانادا تحصیل در رشته شبیه سازی سیستم ها 

ویزای کانادا تحصیل در رشته روانشناسی ورزشی

مهاجرت شغلی به کانادا برای حرفه‌های مدیریت اطلاعات سلامت

مهاجرت به کانادا، ویزای تحصیلی دانشگاه مانت رویال Mount Royal University

ویزای کانادا تحصیل در رشته مهندسی فرکانس های رادیویی

جهت کسب اطلاعات بیشتر برای مهاجرت تحصیلی و مهاجرت شغلی به کانادا با ما تماس بگیرید...

 

آموزش شغل ها در زبان انگلیسی یکی از جنبه‌های حیاتی برای افرادی است که قصد دارند در محیط کار و تجاری این زبان را به کار ببرند. برای شروع، اصطلاحات و واژگان مرتبط با مختلف حوزه‌های شغلی مانند مدیریت، بازاریابی، مالیات، و منابع انسانی را باید یاد بگیرید. به عنوان مثال، اصطلاحاتی مانند "teamwork" (کار تیمی)، "leadership" (رهبری)، و "deadline" (مهلت) در حوزه مدیریت بسیار مهم هستند. همچنین، در حوزه بازاریابی، واژگانی مانند "branding" (برندسازی)، "target audience" (مخاطبان هدف)، و "campaign" (کمپین) نیز اساسی هستند.

 

به علاوه، در حوزه مالیات و حسابداری نیز لغات مختص به این حوزه مانند "tax deductible" (قابل کسر از مالیات) و "audit" (حسابرسی) برای فهم بهتر مفاهیم مالیاتی ضروری هستند. همچنین، در زمینه منابع انسانی، اصطلاحاتی مانند "job satisfaction" (رضایت شغلی) و "performance review" (بررسی عملکرد) به شما کمک می‌کنند تا در محیط کاری بهتر تعامل کنید. با یادگیری این اصطلاحات و واژگان، افزایش توانایی در ارتباطات حرفه‌ای و درک بهتر از مفاهیم شغلی در زبان انگلیسی دست‌خوش خواهید شد.

امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد